Ik werk met een uurtarief van € 45,00 per uur.
Dit is inclusief btw & kleine organizingmaterialen.

Pakket A is een voordelig kennismakingspakket (deze is ook heel geschikt om aan iemand cadeau te geven!). In 3 uur pakken we samen een wat kleiner project aan, bijvoorbeeld je kledingkast, voorraadkast, of een kleine ruimte zoals de hal. **

Pakket B werkt als een strippenkaart voor 5 opruimsessies. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een week lang elke dag 3 uur samen aan de slag, of juist voor 5 weken achter elkaar een dagdeel samen aan de slag. Het is maar net wat voor jou het fijnste werkt, we maken samen een plan. We kunnen dan serieus aan de slag met meerdere ruimtes in je huis. Je zult versteld staan van het resultaat! **

Het is altijd mogelijk (in overleg) om extra losse uren bij te boeken, als het pakket niet toereikend blijkt te zijn.

Pakket A €125

Gratis Intakegesprek*
Plan van aanpak
3 uur samen aan de slag

(bijvoorbeeld een opgeruimde kledingkast of voorraadkast**)

Inclusief btw & kleine organizingmaterialen

Pakket B €600

Gratis Intakegesprek*
Plan van aanpak
5 x 3 uur samen aan de slag

(meerdere ruimtes in je huis **)

Inclusief btw & kleine organizingmaterialen

– We werken samen in blokken van 3 uur.
– We plannen samen wanneer we aan het werk gaan.
* Een los intakegesprek kost € 30,00 incl. BTW. Als je niet met me in zee gaat breng ik je de kosten hiervoor in rekening.
– Reiskosten: gratis binnen een straal van 10 km om Soest. Daarbuiten reken ik € 0,30 per kilometer.

Bij langdurige begeleiding is een offerte op maat mogelijk. Neem contact op voor de mogelijkheden.

**Belangrijk

Het aantal uren dat nodig is om jouw huis en huishouden goed georganiseerd of verhuisd te krijgen, is afhankelijk van:
– De hoeveelheid spullen en papieren die je hebt.
– Je lichamelijke en mentale gezondheid.
– De snelheid waarmee je beslissingen neemt.